Ideje za rođendanski poklon

10.8.17

Avgust je definitivno mjesec u kojem posjećujem najviše rođendana! Ne znam u čemu je štos, ali rijetki su dani u kojima ne moram da razmišljam šta ću kupiti nekome. Ponekad mi baš nestane inspiracije, tako da znam kakav je to osjećaj. Danas vam donosim par ideja koje će vama (nadam se) pomoći. :)

• • • • • • •

1. Nešto lično (vaša zajednička uramljena fotografija, ili odštampana na majici, jastuku, čaši itd)
Znam da se svako oduševi kada mu se pokloni nešto ovog tipa, jer je lično i mnoooogo znači. Ne košta previše, samo je bitno da se na vrijeme sjetite i poručite tu određenu stvar. Album sa vašim fotografijama je isto odlična ideja. :)

2. Predmeti koji ih podsjećaju na stvari ili osobe koje vole
Ako znate da je vaš prijatelj (ili nebitno ko) fan npr. Harija Potera, Džona Grina, Ronalda, Selene Gomez i sl, obradujte ga nekim predmetom sa njihovim likom ili knjigom ako je pisac u pitanju. Znate već na šta mislim. :) Ja sam u februaru ove godine svojoj drugarici Andrijani sama napravila teglicu sa slikom Hari Potera.


3.100 stvari koje volite kod nje/njega 
Možda je svima vama ovo ''preko glave'', ali može biti super sve dok ne preuzimate ideje sa interneta. Nije okej da samo prepišete ono što piše na netu i date toj osobi. Potrudite se i iskreno ispišite sve što stvarno volite kod nje. Tada ima baaaš da se oduševi. :) A šta drugo mislite da sam ubacila Andrijani u teglicu? :D

4. ''DIY'' pokloni
Mislim da smo svi dovoljno kreativni da smislimo neki dobar DIY poklon. Ukoliko ipak nismo, možemo se poslužiti idejama sa interneta. Sve osobe jako cijene kada im se pokloni nešto ručno napravljeno jer znaju da je uložen trud i da je pravljeno s ljubavlju i voljom. Ako želite da napravim poseban post o DIY poklonima, pišite mi u komentarima. :)

5. ''Basic'' pokloni
Ako ste ipak više za ''basic'' varijantu i smatrate da su kozmetika, garderoba, hrana ili samo novac najbolji pokloni (nisu uopšte loši, niti manje vrijedni od ostalih, ali nisu više toliko zanimljivi), onda slobodno poklanjajte to. Ja ipak smatram da su prethodne četiri ideje bolje i da poklone treba birati s ljubavlju. Ne mora to biti ništa skupo, ali neka bude posebno!


• • • • • • •

Radujem se vašim komentarima!

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic
Snapchat: aminabahovic

You Might Also Like

50 komentara

  1. Kako mi se sviđaju pokloni koje si odabrala. Ja sam, kao i ti, da se pokloni prave sami, ali baš ukoliko nemate vremena, onda da se uzmu pokloni. I da, voljela bih da vidim neki diy post ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Vjerovatno ću napraviti ♥♥♥

      Delete
  2. Stvarno super ideje :) Iako barem kod mog društva ne postoji neka velika kreativnost kod poklona, ja obično volim kupovati neke basic poklone, poput body setova, nekog komada odjeće, te slatkiša. Sviđaju mi se banneri, sjajan post. :D

    ReplyDelete
  3. Odlične ideje. Mnogo mi se sviđa ova ideja sa ovim figuricama, zaista mi je baš kjut i mnogo je slatka. Odličan mi je post i pre svega originalan. Mnogo mi se sviđa to što naprimer kada je u pitanju bff ili najbolji drug kako god lol, možemo zajedničku fotografiju ili tako nešto to mi je baš onako simpatično za poklon za rođendan.
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila tvoje mišljenje u komentaru. Hvala!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/nasmejte-se-svetu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milice! Slažemo se :) ♥♥

      Delete
  4. Amona draga, jos jedan sjajan post! Odlicni predlozi, verujem da si pomogla mnogima koji su cesto upravo u ovoj nedoumici! Ovo zaista mogu biti izvaredni pokloni!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  5. Sjajne ideje, draga. Ja naviše rođendana sam imala u martu i julu i često nisam znala šta da napravim. Takođe dobar poklon može biti i kutija napunjena slatkišima (i sa jednim pivom sa mašnicom ahhah)to smo poklonili drugu i on se oduševio. ♥

    Die with memories,not dreams 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Slažem se, kul ideja! ♥♥♥

      Delete
  6. Odlican post :). Planiram uraditi post na slicnu temu. Predivne ideje, usvajam i koristim vecinu od njih, i sama smatram da su orve cetiri ideje daleko priginalnije i znacajnije da se tako izrazim :). U gotovo svakom poklonu koji darujem se nalazi i neki moj licni peck, u zavisnosti koliko mi je osoba draga :D
    https://50nijansiroze.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post,dopada mi se ideja i pokloni!♥

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Jovana! ♥♥♥

      Delete
  8. Super ideje! Ja kupujem kozmetiku prijateljici s kojom nisam bliska, ali bliskoj prijateljici uvijek nešto izradim :)

    I become a vegetarian for a week: moonstears

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Tako i treba! ♥♥♥

      Delete
  9. Odličan post! I ja sam više za prethodne 4 ideje, mislim da je takav poklon bolji, ali to je stvar ukusa. I da, volela bih da napraviš poklon diy post :)

    www.anastasijamatic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Hoću vjerovatno ♥♥♥

      Delete
  10. Super ideje draga Amina, mnogi će se ovime sigurno poslužiti. Ja baš danas idem na jedan rođendan i tvoji su mi savjeti super došli! Jako korisno. :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, drago mi je! ♥♥♥

      Delete
  11. Slazem se sa tobom! :)
    Ja najvise volim kupovati sminku i kozmetiku prijateljicama jer znam sta zele i sta ce ih obradovati. :)

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala

    ReplyDelete
    Replies
    1. To onda može ispasti dobro! :) ♥

      Delete
  12. Divan post. Često idem na rođendane te mi je ovaj post bio mnogo značajan. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je! ♥♥♥

      Delete
  13. Slažem se da je osmi mjesec definitivno najpretrpaniji nekim slavljima i rođendanima.
    I samoj mi ponestane ideja, tako da svaki prijedlog stvarno dobro dode. Super post. ♥

    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  14. Složila bih se, i kod mene najviše rođendana ima tokom ljeta i zime. Ideje za poklone su veoma dobre, odličan post

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ReplyDelete
  15. Divan post draga! Dala si mi divne ideje i verujem da ću neke sigurno upotrebiti. :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, nadam se da hoćeš! ♥♥♥

      Delete
  16. Odličan post!Baš mi se sviđa,samo tako nastavi draga ♥

    ENIWAY

    ReplyDelete
  17. Draga Amina, tvoje ideje za poklone su divne. Međutim, mnogo je žalosno što su neki ljudi ogromni materijalisti. Znam devojku koja se naljudtila jer je dobila neki DIY poknlon, pošto je, zaboga, navikla da dobija skupe poklone. E Bože... :/

    My blog: Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Užasno! Nadam se da joj je neko skrenuo pažnju zbog njene toliko neskromne reakcije! Hvala ti, Ana ♥♥♥

      Delete
  18. Zanimljive ideje!Uvijek je teško pronaći ideje za poklone.Vrlo interesantan i koristan post! :)

    ReplyDelete
  19. Mogu ti reci da mi je ovaj post spas ! Uvijek dileme oko poklona!
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot ❤

    ReplyDelete
  20. Ajmee zaista ti puno hvala na ovom postu. Niti ne znas kako mi je tseko da odlucvim poklon za ljude... to mi je nesto najteze... :D

    Novi post, bila bih zaista sretna da ga procitas--------------> http://fashionballer.blogspot.hr/2017/08/storytime-trapped-on-basketball-camp.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, hvala tebi! ♥♥♥

      Delete
  21. Mogu samo da kazem koliko ja volim tvoj blog??Bukvalno jedan od najlepsih i najoriginalnijih blogova!!Divno Amina :) Kao i svaki drugi,post je odlican i veomaa koristan!!Hvala ti <3

    - You are beautiful in so many ways - novi post na blogu ---> livelaughloveblogg.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi previšeeee! Ljubim te :* ♥♥♥

      Delete
  22. Odabir poklona umnogome zavisi od osobe kojoj on ide. Ne znači mi svako podjednako, te se tako i neću potruditi oko svačijeg poklona. Skoro sam kupila Frida Kalo ogledalce drugarici i 2 bedža jer znam da su to stvari koje ona voli - bedževe skuplja, a umetnosti i umetnicima se uvek divila :)

    Poslednji post iz Italije: Monako, Monte Karlo, Sanremo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, ako 100% znaš da se to njoj dopada, onda sjajno! :D ♥

      Delete
  23. Odlične ideje draga, veoma koristan post. Uživala sam čitajući ga! P.S. Hvala ti na pomoći, definitivno će mi koristiti ove ideje. ♡

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi Miciii ♥♥♥

      Delete
  24. Divan post, taman nesto sto ce mi trebati u buducnosti.Sto se mene tice, volim da iskombinujem poklone-album sa fotografijama, fotografije u ramu, knjiga, nesto od kozmetike, nakita i odevni predmet.Sta god da kupim, medju poklonima se nadje i pismo ili cestitka.
    Dugo nisam citala tvoje postove, zaista divno.
    https://ellalavomg.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Pismo ili čestitka su obavezni! ♥♥♥

      Delete
  25. Odličan post! Ja se iskreno uvek obradujem nekom ličnom poklonu ili ručno napravljenom jer mi je draže kad vidim da me neko poznaje. Odlične ideje, ja isto nemam tako često inspiracije :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Iva, slažem se! :) ♥♥♥

      Delete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!