Let's go to the Queen's beach

11.7.17

Ne znaju svi za ljepotu divne Kraljičine plaže u Crnoj Gori. Mnogi dođu i odu, a ne posjete ovu crnogorsku plažu dugu svega 120m, okruženu čempresima i maslinama, do koje se samo brodićima može doći.


Kraljičina plaža nalazi se pored Čanja. Dobila je ime po kraljici Mariji Karađorđević, kojoj je ona bila omiljeno izletište. Plaža s razlogom nosi kraljevsko ime: kristalno čista voda, rastinje s obije bočne strane plaže... Možda niste znali da se Novak Đoković vjenčao upravo na ovoj šljunkovitoj plaži!




Ja sam prošle nedjelje na njoj provela par sati i moram vam priznati da nikada nisam vidjela ljepšu obalu, čistiju vodu i cjelokupni ambijent. U 8:20h smo ja i moja porodica jahtom Margo krenuli do plaže. Nisam provjeravala cijene drugih brodića, ali mi smo plaćali po 4€. Vožnja je trajala skoro sat vremena. Na plaži se nalazi jedan jedini restoran, i naravno, odvojen je dio sa ležaljkama, i dio bez njih. Između ostalog postoji i malo pristanište za taxi brodove. Na plaži nema struje (dometa ima, ne brinite), pa restoran radi uz pomoć agregata.





 (jedan od brodića :))

Ja sam se osjećala kao u raju. Ambijent me dosta podsjećao na Šibenik, što je u meni budilo mnooogo uspomena. Kući smo krenuli oko 17h. Ako vas interesuju cijene u restoranu, kao i cijene ležaljki sa suncobranom, moram vam priznati da su dosta visoke. Ono što mi je zasmetalo je to što nema frižidera sa sladoledom. :(

A na putu do plaže...









Smatram da bi svako ko dođe u Bar, Budvu, Sutomore, Čanj i slično, trebao da posjeti ovu divnu plažu. :)

Dopadaju li vam se fotografije? Šta mislite o ovom crnogorskom dragulju?

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

54 komentara

  1. Predivne fotke draga! Iako sam bila dosta puta u Crnoj Gori nikada nisam posetila ovu plažu ali sam svakako čula za nju. Divna ideja za post! ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Mici! Ako budeš imala priliku, obavezno posjeti! ♥♥♥

      Delete
  2. Odličan post! Nikada nisam bila u Crnoj Gori, ali ako budem išla, pokušaću da svratim do te plaže. Slike su preedivne! :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Obavezno svrati! ♥

      Delete
  3. Fotografije su divne! Ja sam dva puta bila u Čanju i zaista mi je bilo lepo ♥

    Teodora's small world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Teodora! ♥♥♥ Javi se kad budeš dolazila naredni put! :)

      Delete
  4. Your photos are amazing! Make me want to go there :* Lovely post! Maybe you want to follow for follow? I already follow you :)
    Have a nice day.

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Odličan post! Plaža izgleda zaista fenomenalno, možda je posjetim kada ću biti u Crnoj Gori :) Uglavnom, predivne fotke ^^
    This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Nadam se da hoćeš! ♥

      Delete
  6. Predivna plaža! Super su fotografije! :)

    Kathy's Delight

    ReplyDelete
  7. Ajme, kakvo divno mjesto, sve je tako lijepo posloženo i mnogo privlačno izgleda, obožavam Crnu Goru!
    Sviđa mi se što je sve okruženo prirodom! Sjajan post. :D ♥


    Laylva

    ReplyDelete
  8. Divan post draga! Odusevljena sam fotografijama, kao i uvek. Posetila sam ovu plazu pre dve godine, kada sam bila u Canju, predivna je 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Slažem se, stvarno je čarobna! ♥♥

      Delete
  9. Fotografije su savršene! Baš bih voljela posjetiti plažu.
    Može jedan komentar na mom novom postu?
    http://morskasirenaa.blogspot.hr/2017/07/movies-to-watch-this-summer.html

    ReplyDelete
  10. Probudila si u meni pregršt uspomena! Pre 10 godina sam prvi put otišla na tu plažu i oduševila se! Predivna je! Prošle godine sam bila sa društvom i to nešto brzinski, ali bilo je fantastično! :) Fotke su ti odlične!

    Milica's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je da dijelimo mišljenje :) ♥

      Delete
  11. Predivne fotografije, svaka cast:)

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ReplyDelete
  12. Beautiful place, amazing photos:)
    Have a lovely day!

    ReplyDelete
  13. Moja omiljena plaža! Tako je čista voda i prelep ambijent. Odlično si je opisala i fotografije koje si stavila su preprepresavršene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I moja definitivno! Hvala Iva ♥♥♥

      Delete
  14. Slike su jako ljepe. Uzivala sam citajuci ovaj predivan post.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Nikada nisam posjetila ovu plažu niti CG, ali plaža izgleda prekrasno. Predivno si ovo napisala i slike su ti preprepredivne. Sjajan post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! ♥♥♥

      Delete
  16. Wow, nikada nisam vidjela ljepšu plažu. Još zanimljivija stvar je što često ljetujem u CG, a još uvijek nisam čula za ovu plažu. Drago mi je da sam pročitala ovaj divni post i sada znam gdje ću ljetovati ove godine :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru! Nadam se da ćete posjetiti ovu plažu :) ♥♥♥

      Delete
  17. Divan post, kao i fotografije 💙💙! Pre par godina sam bila na ovoj plaži, i zaista imam prelepo iskustvo što se toga tiče 💙! Zaista je magična i divna za provodjenje dana !

    Summer bucket list perfecthigh136.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Anđelaa! ♥♥♥

      Delete
  18. WoW koje fotkee! :D Divan post, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti da se podržavamo u ovom blogosvijetu :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  19. Ove slike su bile raj za oči!
    Kraljičina plaža je stvarno predivna, a ovoda je tako čista, ukoliko mi se ikada ukaže prilika, definitivno ću morati da je obiđem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Marso! Obavezno posjeti ♥♥♥

      Delete
  20. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ReplyDelete
  21. Odlican post, kao i fotke. Dugo nisam bila u Crnoj Gori, nadam se da ce mi se pruziti prilika da vidim ovu plazu kad budem otisla tamo sledeci put.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sofija! I ja se iskreno nadam! :) ♥

      Delete
  22. U par navrata sam čula za ovu plažu, ali nikad nisam nešto detaljnije istraživala o njoj.
    Izgleda predivno, slike su fantastične. Nadam se da ću imati priliku da posjetim i ovu plažu :) ♥

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, i ja se nadam ♥♥♥

      Delete
  23. Slike su odlične! Mjesto se čini jako jako lijepo! Nadam se da ću ga uspjeti posjetiti uskoro! Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  24. wau sve je toliko lepo, nadam se da si uzivala!

    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/07/top-5-off-shoulder-dresses.html

    ReplyDelete
  25. Beautiful views! <3
    I'm following you hope u follow me back :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  26. Jako mi se sivdaju slike, pogotovo jer sam ljubiteljica mora i ljeta haha. :) <3

    https://migsuniverse.blogspot.hr/2017/07/first-one_72.html Nove smo, pogledaj nas prvi post ako budes htjela. Bile bismo ti zahvalne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Pogledaću, naravno ♥♥

      Delete
  27. Nisam nikada bila u Crnoj Gori,ali ovo mjesto mi se mnogo dopada 😍

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!