Get ready for summer with NewChic & Zaful

5.7.17


Zdravo svima! :) Ovih dana sam baš kupovala i poručivala neke nove stvari, jer ljetnje garderobe nikad dosta! Između ostalog, nabavila sam i nove kupaće kostime na NewChic sajtu. Zaful je poslužio za kupovinu malo drugačijih komada odjeće, kao i chokera (uzela sam dva kompleta kako bih jedan poklonila vama u giveawayu uskoro). Ako želite da vidite šta sam sve to uzela, nastavite sa čitanjem ovog posta. :)

• • • • • • •

1. Chokeri


Naime, poručila sam komplet od 8 chokera koji su meni presavršeni. Nisu preskupi, pogotovo ne kad pogledamo koliko su slični kompleti kod nas u prodavnicama kao što je Accessorize. Jedan sam komplet spremila i za vas. Uskoro vam spremam giveaway, pa ostanite u toku! :)

Moja ocjena: 10/10
Sajt: Zaful
Ove chokere možete pogledati i poručiti klikom OVDJE.


• • • • • • •

2. Košuljica sa golim ramenima



Jedva sam dočekala da mi ova košuljica stigne! Iskreno, ovo mi je prvi model sa golim ramenima, do sada ih nisam kupovala. Jako mi se dopada i vrlo je elegantna i prijatna. Materijal se, naravno, malo gužva, ali to i ne smeta toliko. Vidjela sam da je baš dosta blogerki poručilo istu, tako da, pišite mi svoja mišljenja o njoj u komentarima. :)

Moja ocjena: 10/10
Moja veličina: M
Sajt: Zaful
Ovu košuljicu možete pogledati i poručiti klikom OVDJE.

• • • • • • •




Kod mene u gradu i nisam baš mogla da pronađem ovakve pletene crop topove, pa sam dugo planirala da poručim jedan. Iskreno, ja sam oduševljena i kvalitetom, i izgledom (definitivno izgleda isto kao na sajtu), i svima bih ga toplo preporučila! Ima raznih boja, ali ja sam za početak uzela crnu. Možda budem poručivala opet, u nekoj drugoj boji. :)

Moja ocjena: 10/10
Moja veličina: M
Sajt: Zaful
Ovaj crop top možete pogledati i poručiti klikom OVDJE.

• • • • • • •

4. Bikini (wine red)


Ovom kupaćem kostimu sam se baš radovala ali sam se malo razočarala kada je stigao. On je zaista lijep, ali smatram da meni i ne stoji baš savršeno. Mislim da osobama sa većim gornjim dijelom uopšte ne bi stajao (ja nisam jedna od njih ali ok), jer ovaj model nekako čini da vam ramena izgledaju preeeveliko. Sve u svemu, ako ste sitnije građe, lijepo će vam stajati. :)

Moja ocjena: 9/10
Moja veličina: L
Sajt: NewChic
Ovaj bikini možete pogledati i poručiti klikom OVDJE.

• • • • • • • 

5. Bikini (green)


Za razliku od prethodnog, ovaj bikini je totalno ispunio moja očekivanja. Iskreno, oduševljena sam i kako mi stoji, i kvalitetom... Izgleda totalno isto kao na sajtu i svi opisi mu odgovaraju. Ako volite ovakav model kupaćeg kostima, toplo vam preporučujem baš ovaj. Nećete zažaliti. Ja njega najčešće nosim, što možete vidjeti i po šarama od sunčanja hehe :)

Moja ocjena: 10/10
Moja veličina: L
Sajt: NewChic
Ovaj kupaći možete pogledati i poručiti klikom OVDJE.

• • • • • • •

Kako vam se dopadaju stvarčice koje sam uzela sa ova dva sajta? Koja vam je omiljena?

P.S. Predložila bih vam da pogledate odjeljak beaded dress na Zaful-ovom sajtu, imaju odličan izbor!

E-mail: innisall.official@gmail.com
            becreativea23@gmail.com
Facebook page: Innisall
Instagram: @aminabahovic

You Might Also Like

58 komentara

  1. Divan Haul i presavršene stvarčice si poručila! Najviše mi se dopada ovaj bordo kupaći i po mom mišljenjj ti odlično stoji. Takođe poručila sam istu cvetnu "off the shoulder" bluzu i jedva čekam da mi stigne. Sjajan post i fotkice su prelepe! ♡

    ReplyDelete
  2. Divan post i haul. Odlično si prikazala stvari,bordo kupaći ti odlično stoji.Od svega on mi se i najviše dopao. Sve u svemu odličan post.


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Aleksandra! Izgleda da se svima on najviše dopada. xD ♥

      Delete
  3. Odusevljena sam tvojim izborom, odlicne stvarcice si odabrala za ovo leto. Takodje mi se svidja sto si na malo drugaciji i zanimljiviji nacin prikazala sve ove sitnice za leto. Fotkice su predivne! :) <3

    Dear Miss Modern

    ReplyDelete
  4. Odličan post! Prekrasno ti stoje oboji kupaći, a ova bluzica je presavršena ^^
    This is my life

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi se dopada sve što si poručila. Iako kupaći i nisu onakvi kakve ja volim, moram da priznam da tebi jako dobro stoje. Također, drago mi je što si zadovoljna sa kupovinom ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
  6. Zaljubila sam se u ovaj prvi kupaći, zaista je divan! Takođe mi se baš sviđaju i košuljica, a i crop top. Divno ti sve stoji ♥

    Teodora's small world

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga! ♥♥♥

      Delete
  7. Sve ti tako dobro stoji i sve je preslatko! Mnogo mi se dopada ovaj zeleni kupaći, konkretno taj dizajn, baš ga često viđam ove sezone! :) ♥

    Anja's diary

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I meni se jaaako dopada! ♥♥♥

      Delete
  8. Divne stvarcice! Sve ti jako lepo stoji,meni se pogotovo svidja ovaj zeleni kupaci.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Interesting post!
    Follow me? follow you :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  10. Divan post, fotke su ti vrhunske! Imam ovaj set chokera, ali meni se zapravo i ne sviđaju previše pa sam zadržala samo nekoliko njih. Imam i ovaj top i totalno sam oduševljena, predivan mi je, jako lijepo stoji, dobila sam baš puno komplimenatala u vezi njega, često ga nosim.☺♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na divnom komentaru! ♥♥♥

      Delete
  11. Fotke su prelijepe.♥
    Prelijepe su mi stvarčice, a najviše mi se svidjela košuljica sa golim ramenima i crop top. Pree.♥
    Zapratila sam te, uzvrati. ♥

    morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sve stvarcice mi se bas svidjaju, imamo jako slican ukus. Crop top mi se mnogo svidja, obozavam takve da nosim i tebi odlicno stoji.
    Kupaci kostimi su prelepi i oba ti divno stoje ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti dragaa! ♥♥♥

      Delete
  13. jako lepe stvari!
    f4f?
    https://highheelpoodl.blogspot.rs

    ReplyDelete
  14. great stuff 😍
    bluza sa cvijećem mi se najviše sviđa 💞
    Ja ne znam da li je to bilo potrebno, ali klik☺
    pozdravi
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jako lijepe stvari si naručila. Sviđa mi se baš sve, posebno predzadnji kupaći jer ima jaku lijepu boju, no drugi mi je ipak draži jer je zeleni, a jedna od mojih omiljenih boja je zelena. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  16. Kako je sve predivno! Ali najviše mi se dopada ovaj poslednji zeleni kupaći i bluzica bez ramena! Mnogo dobar post :D <3

    ReplyDelete
  17. Bukvalno mi se sve stvari dopadaju :-)
    Odlican izbor <3

    NEW POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/looney-tunes.html

    ReplyDelete
  18. Kupaći kostimi su zaista jako divni. Najviše mi se sviđa zadnji. I čokeri su jako lepi. Jedva čekam da vidim ostali par, kao i ostale poklone za darivanja.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ReplyDelete
  19. Svaki komad odeće je presavršen i dizajn je baš za letnje vreme!♥

    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  20. Savrśeno moje, Amina, prvo, predivna si! Čokeri su mi preslatki, ali i ovaj crni top, divan izbor zaista. Odlično❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoo draga hvala ti puno ♥♥

      Delete
  21. Odličan post! Sve stvarčice koje si naručila su preslatke. Najviše mi se sviđa bordo kupaći i košuljica sa golim ramenima :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Drago mi je da ti se dopadaju :) ♥

      Delete
  22. Od svega mi se najviše sviđa ovaj zadnji kupaći. Prekrasan je i lijepo ti stoji. Ostale stvarčice su također prekrasne. Super post. Želim ti ugodno i zabavno ljeto. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuuno! ♥♥♥

      Delete
  23. I kosulja i kupaci ti stoje savrseno, preslatka si :) Ja sam odusevljena kosuljicom, bas je zenstvena i predivna. Sto se mene tice, super je sto si uzela crni crop top jer ja licno takve bas volim. Mnogo ti lepo stoji bordi bikini, uopste nema potrebe da budes razocarana :) I zeleni je stvarno mnogo lep a pogotovu mi se svidja jer ja obozavam zelenu boju :D Sigurna sam da ces uzivati na ovom raspustu uz ovako bozanstvenu odecu. Divno si sve napisala, slike su, kao i uvek, savrsene, samo tako nastavi <3 <3 <3

    neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa ti puno na predivnom komentaru! Ljubim te! ♥♥♥

      Delete
  24. Great items:) I like the floral blouse:)
    kisses:*

    ReplyDelete
  25. Hello,

    Love it !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    ReplyDelete
  26. Odlican post i bas si divne stvarcice porucila!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  27. Stvarno je post genijalan,samo tako nastavi,obožavam te doslovno ♥
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  28. Sve stvari su fenomenalne, ali najviše mi se dopadaju čokeri i kupaći kostimi. Inače, dobro si se ti pripremila za leto zato ti želim da uživaš u njemu! :)
    Hvala što si posetila moj blog, svrati mi opet. :*

    The Fashion Spell | YouTube

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puuno Jasmina! ♥♥♥

      Delete
  29. For formal and evening weddings, there are many choices that a woman can pick. She can go for a long wedding guest dresses jadegownshop glam dresses glasgow reviews or something short and fashionable. Additionally, wraps are also perfect to use during evening weddings. jadegownshop formal dress belfast reviews Jewellery or other ornaments are excellent choices as well.jadegownshop dylan mcqueen prom dresses reviews

    ReplyDelete
  30. Regardless of whether you’ve chosen the perfect dress for your occasion or you simply have an enquiry about our collections or stockists, please don’t hesitate to contact our team.
    emilygowns wedding dresses shops reviews
    emilygowns blush bridesmaid dresses short reviews
    emilygowns light blue prom dresses reviews

    ReplyDelete

Hvala vam na svim komentarima! / Thank you for all comments!